Torsdagens provjobbande gick så mycket bättre än tisdagens. Jag fick göra det jobbet jag var där för att göra. Det gick bra. Tror jag. Man vet ju aldrig vad dom igentligen tycker. Dom skall höra av sig om några dagar. På väg därifrån träffade jag Heather. Det är henne jag har haft kontakt med i några månader och som har hjälpt mig med allt.
Hon tackade mig för att jag kom och sa att hon verkligen hoppas att jag kommer tillbaka snart osv. Ja vi får väl se. Först och främst måste ju tha boss vilja ha mig tillbaka.
Jag skyndade mig tillbaka till Solihull och våran älskade local pub.
Där satt underbara Aston Villa token Martin. Han köpte mig en öl och jag satte mig hos honom och gänget.