måndag

Du ger mig pirr

The rain is fallin on my window pane. But we are hidin in a safer place. Under the covers stayin dry and warm. You give me feelins that I adore.

har lyssnat på Bubbly säkert 30 gånger i streck nu... med Avril låten in i mellan... jag får pirr i magen....

Vart i stan idag och fixat massa saker inför flytten. Det är galet mycket att göra. Men det är skoj också. Shoppade lite med. Ett par döcoola skor med bananer på! Haha... kommer ni ihåg när jag alltid gick runt o sjön "This shit is bananas, B A N A N A S.....". Haha, coola Gwen!

Köpte även tre klänningar och massa linnen. Var väldans skönt att bara promenera förbi alla höst o vinterkläder och plocka på sig sommarkläder. Jag har en känsla av att jag kommer trivas på Cypern!

Håller på att rensa min garderob nu, för lets face it, jag kan inte ta med mig alla mina kläder. Slängt två påsar, har tre påsar som syrran skall få och packat ner säkert fem påsar som får stå hos morsan tills jag kommer hem på besök i vinter. Och jag är fortfarande inte klar...

Nu skall jag fortsätta lyssna på Colbie Cailatt och dagdrömma om dig...

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: