tisdag

Försmak

Japp, då har man fått ett smakprov på hur proffs och kändisar har det. Efter två dagar i sängen med enbart blåbärssoppa som föda var det bara att kliva upp, in i duschen och göra sig så fräsch som man bara kan. Inte det lättaste idag när man är så sliten. Men så är det... det hjälps inte att man är sjuk.

Möter upp en fotograf på Götaplatsen och snart kommer även mina partners in crime - Mickan, Sandra och Emina, tätt följda av reportern.

Fotografen hade redan riggat (som han sa), och visste precis hur fotona skulle se ut. Efter fotosessionen var det dags för intervjun. Det var riktigt skoj. Och jag mår mycket bättre nu än innan jag gick hemifrån!

Det är så gött det här, det är först nu man börjar förstå att detta är rätt stort ändå. Förrutom Lotta är vi de enda utlandsproffsen... Det ÄR stort.

Jisses. Nu börjar jag förstå...

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Anonym sa...

Du e bäst min smörblomma!!!! :D