lördag

Släkt

Jag hade galet kul igår på min morbrors fest. Alla gav mig stora bamsekramar när jag kom och grattade och hela kvällen bar jag namnet "proffset". Min tokiga släkt... Vi drog allt för många turkisk peppar shottar och jag mådde väldigt dåligt i slutet på natten... Inte blivit så full sedans I cant even remember. Men skoj hade vi. Bästa bästa släkten.

Tog massor av jättefina kort. Lägger upp dom om en stund. Måste ladda kameran först.

Min sötaste kusin Josefine kom fram till mig med ett block i handen, på översta raden på en sida stod "Autograf". Sötnosen. Så nu har jag fått skriva min första autograf som "proffs". Jag fick nästan tårar i ögonen så söt hon är.

Min älskade släkt, som jag kommer sakna er. Galet mycket, jag får ärligt talat ont i hjärtat redan nu när jag tänker på det.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: