söndag

Lördagsbilder

Jag hade otroligt kul igår. Tack mina underbara tjejer! Ximel, Jessica, jag o grannen förfestade hos Grannen i hennes nyinköpta lägenhet i Frölunda. Kändes bra att vara back in tha hood.

Det var polka shottar, skumpa, vin och öl i en härlig blandning. Med tanke på hur sliten jag igentligen var från fredagen är det ett under att jag var på så himla gott humör.



Ximel rockar


Grannen, Jag & Jessy


När vi hade druckit oss i dansform tog vi en taxi in till sköna city och hamnade på Nivå. Där hände något med mina höga klackar. Dom sluta liksom att fungera och jag snubblade både en och sju gånger... en av gångerna drog jag med mig Grannen ner i fallet och hon fick jätteont i knät. Oj som det kan gå. Men vi mådde prima ändå. Träffade även lite andra goingar från laget.

CurlySue

Jag kommer sakna mina Jessicor
Det var verkligen en trevlig kväll. Synd bara att Ximel inte klarade sig till Nivå. Det blev tidig hemgång där... =) Jag kommer sakna mina tjejor så himla mycket. Men men, ni får helt enkelt komma och hälsa på mig där nere i värmen!

Vi avslutar lördags kvällen med högen
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: