onsdag

Krysset

Krysset kom hem och gjorde mig riktigt arg och ledsen. Anklagade mig för diverse saker. Jag antar att det blir såhär? Har jag varit naiv som trodde att det verkligen fungerade att vara vänner och ha förståelse för varandra efter man gjort slut?

Jag blev i varje fall riktigt ledsen. Det känns som ett hån mot vad vi hade.

Finns det några bra avslut?

Domarna i Idol som varit gifta var roliga tyckte jag. =) Om man skall ta något exempel. Blev iallafall på bättre humör när jag tittade på det. Bruden som sjöng sist, som sjöng Janis Joplin - Jisses va grym hon var. Mamma såg du? Slår vad om att du satt i soffan o gastade med! Min mamma äääälskar Joplin förstår ni. Och morsan sjunger grymt bra, så när hon sätter i gång med "Mercedes Benz" gungar hela världen. Åh mamma, jag vill att du skall ta hand om mig ikväll. (oj oj, så blev man 8 år igen....)

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: