fredag

Mitt hjärta

De jag kommer sakna mest n är jag är på Cypern är mina syskonbarn. Caroline, Lukas och Wictor. Det som gör mest ont i hjärtat är att jag kommer att missa när lilla Wicce växer upp.

Han är så fin min lilla kille. Mitt lilla hjärta.




Eftersom jag har galet ont i ljumsken och itne vill riskera något avstår jag dagens träning.
Syrran kommer strax och hämtar mig så åker vi hem till henne istället. Där skall jag leka med barnen tills jag blir så trött att jag inte kan stå upp. Sedan skall jag & syrran göra oss iordning för Fredriks 40 års fest ikväll. Perfekt tillfälle att säga "So long" till släkten.
Det släktdraget jag är mest stolt över är; "Har alltid nära till skratt". För det är det som definerar Hasselbergssläkten! Vi skrattar och vi fjantar oss och vi blir aldrig tråkiga vuxna. Då kanske ni förstår hur kul vi har på våra fester?!
Jag längtar redan.
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: