torsdag

Återförenas

När jag bodde i Nerja, Spanien träffade jag många underbara människor. Många har man stadig kontakt med. Andra inte så mycket. James jobbade som DJ på en av de hetaste uteställena (det var ös i Nerja på den tiden) och vi blev polare. Men vi har inte pratat med varrandra på väldigt länge. De senaste 5 åren har han jobbat på en yacht.

Så igår kväll satt jag på MSN och vi började prata och det var galet roligt. Han är en super fin kille och jag skrattade mycket. Och gissa vad? I slutet på September skall James till Cypern. Larnaca och Ayia Napa. Han skall hålla i en dykarkurs och om han gillar stället kanske stanna kvar och jobba på en båt i Ayia Napa.

Så nu har vi planerat in att träffas och ta en drink tillsammans! Riktigt kul när man får träffa gamla vänner igen. Och efter så lång tid! Ser verkligen fram emot det. Jag lovade att försöka komma över min hajskräck så att han kunde lära mig surfa. Haha. Ja, vi får la se.

Nu skall jag iväg och luncha med Ximel och senare blir det till att åka hem till farmor & bengt.

Ha en trevlig dag!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: