fredag

After Work


Har fått klagomål på att jag nite uppdaterat min blogg. "Så trött på att se den jä*la tjuren när man går in på din sida". Haha. Tack J-A. Vart lite slapp. Men det skyller jag på After Worken i onsdags.

Som duktiga fotbollsspelare passade vi på att gå på after work bara för att vi hade träningsledigt. JAg jobabde över o kom 2-3 timmar för sent. Alla var rätt packade vid den tidpunkten så jag hivade snabbt i mig 3 öl för att hamna på samma våglängd. =)

Vi gick snart från Vasastan till Hard Rock, enbart 6 pers då, varav en fick köras hem. Lite för mkt öl kanske?! =)

Snart var vi bara tre. De tre musketörerna. Vi begav oss till Deep där årets största händelse skulle äga rum. Doktor Alban hade spelning. Fatta grejen!! Det är stabilt. Pinsamt nog stod vi längst fram o rockade som aldrig förr, o efter spelningen så pratar vi med honom o jag säger "du e så cool, jag dansade till den h är musiken för typ 10 år sedan"!! Lägg till ett sluddrigt uttal o halvt skrikandes pågrund utav musiken. Jag kunde lika gärna ha sagt "fy fan va roligt, din musik är så jäkla gammal och för barn, förresten var har du din rulator gubbfan"!

Kom hem halv fyra kanske o gick upp fräsch som en sommardag för att knalla till jobbet. En förjäklig dag på jobbet, jag ville bara lägga mig ner o dö. Somnade vid nio igår kväll. Hahaha. BEhövligt.

Här får ni lite bilder från kvällen:

Amme, Jag & Mickan


Mickan & Amme

Den legendariska Dr.Alban, "Det e´stabilt!"



(((OVER AND OUT)))

Inga kommentarer: