torsdag

Bilder, bilder o mera bilder

Wihii, älskar fotboll, men det är lycka att ha tre (!!!) dagar ledigt! Inte ens jobba behöver man göra. Bara njuta o ha det gott.

Försökte överföra mina bilder från telefonen till datan. Men puckade telefon lät mig bara överföra ett fåtal. Eftersom så många klagar på att jag aldrig har några bilder kommer nu de få jag lyckades klänna ur min telefon:
Afterworken förra onsdagen.. från vänster;
Bild 1: J-A rockar loss (?) Bild 2: Norpis e hungrig!
Bild 3:Amme,Norpis & Mickan försöker gå rakt. Bild 4: J.A & Mickan
Här har ni bilden på mig när jag hade långt hår, ni vet när Tony va här!! Klassisk bakrund, Hard Rocks toa!! hahaha

Och lite smått o gott...

Vår fina Tiffany som vi seglar ut med om 3 veckor!


Jag & lilla Wictor, syrrans senast

och slutligen, jag & Sandy partar loss....

Hope you liked IT!
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: