söndag

Somamren!

Sommaren håller i sig!! Jag drömde att det regnade- det hade ju varit typiskt.

Nej, jag ställde till o med klockan (!!!) på min enda lediga dag, så att jag kan sticka ut till havet med Jenny o jobba på brännan. Alternativ 2 är att dra hem till morsan o bara ligga på hennes terass o mysa o bada i polen. Men det beror på... får inte tag på henne.
Visst är det så att mamma är bäst? Haha. Jag menar, jag kan vara hur stressad, ledsen o helt nere i skiten, men så kommer jag hem o hälsar på mamma, så känns allt bta. "Det ordnar sig" säger hon, och jag tänker "jaaa det gör det ju såklart".

Ibland önskar jag att jag bodde hemma. (speciellt nu i sommar tider när man kan bada) Tänk att det var över 6 år sedan jag flyttade hemifrån. Jösses. Men ändå är jag en liten tallefjant som ringer mamma dagligen!! hahaha

Owell, idag mår jag toppen, känner mig som om jag gr i en dröm..
jag hoppas ni får en underbar dag så kanske vi syns vid haveet (eller poolen)
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: