fredag

SMS SNOKANDE

Gå in på Inkorgen och tryck uppåt två gånger. Vad står det i det sms:et? "säg upp dig så börjar du här om en månad
"Tryck därefter uppåt 13 gånger. Vem har skickat det sms:et? Hanna och det står "haha du är underbar! vi hörs imon sötis...godnatt o sov gott froggy
Vad står det i sms:et under? "Du är så himla skön! Hälsa marcos att det var jag som sa hej förut! hihi. du är min ängel! älskar dig.pussar"
Vilka sms gör dig gladast? Bennys
Hur många sms har du i inkorgen? vet inte, orkar inte räkna dom...
Vad står det i ditt 54:e sms? "Allt för dig hjärtat ;) lycka till som fan! Ring mig efter matchen imån. Lots of Love."
Nu när du ändå är där mitt i allt.. tryck neråt 5 gånger. Vad står det? "taget nu, visst är han söt när han sover" och en bild på min syster son
Vad står det i det 15:e mottagna sms:et? "ALLT glittrar och då menar jag ALLT"
Och i det 3:e? "Allt har ett nummeriskt värde enligt många/religion, djävulen har tex 666. vissa nummer är mer betydelsefulla 7dagar kontinenter hav luckynr7. 10 budord 10 nummer till nästa 10tal...."
Vad står det i ditt mest privata sms? hehe snusk
Vilket är det gulligaste sms:et du någonsin fått? Jag skulle nog tippa på att Benny ligger i toppen. Men inte kanske för att de är finast, men för att när dom väl kommer betyder dom så mycket!
SMS-signal? vibrator
Vad har du för mobil? nån sony...

Inga kommentarer: