fredag

94 år och följer slaviskt...

Oj vilka deppiga inlägg jag skrev tidigare idag.
Tänka sig att allt jag behövde var en stund med min gammelmormor. Smörgås med mesost, cola, en riktig mormors middag, kaffe och bulle.... ja man blir rejält gödd hos mormor.
Mormor är bäst. Vad som än händer så står hon vid min sida. Jag har alltid rätt o inget är någonsin mitt fel i mormors ögon. Mormor Elsa förstår mig bättre än någon annan.
Men så är jag ju uppväxt med henne mer eller mindre.
Jag känner mig mer positiv nu! =) Mormor ger mig styrka!
Vi spelade lite Åsna samt memori.. haha... kollade på två avsnitt av Glamour, som mormor för övrigt följer slaviskt, nämnde jag att hon är 94 år?
Jag har nytt hopp för livet nu, allt tack vare min mormor, jag har gjort färdigt allt för 3 November. Bara två kort kvar samt vissa adresser som skall kollas upp. Men annars är det som packat och klart! =)
Nu är det dags för mig att sova. Och Ladda! Match imon... www.jitex.se

Inga kommentarer: