söndag

Bakis och skakis

Bärjade med lite förfest hemma hos Gurra. Fick snabbt hiva i mig mina cider innan det blev dags att gå till Exet. Tänka sig att jag aaaldrig vart där innan. Stället var en labyrint. Sista kvar var jag och Carro. Vi dansade tills de stängde och sedan tog Carro en taxi hem och jag mötte upp Rickard och Marcos. Vi ville gå vidare men tydligen stänger allt klockan fyra numera. Hmpfh! Va kasst. Så det blev kebabtallrik och Taxi hem istället.
Men det var en väldans trevlig natt och jag hade faktiskt jättekul! Va på fantastiskt humör!

Jag älskar söndagar! (Förrutom att jag alltid är bakis på söndagar numera...).
Det första jag gjorde imorse var att äta en skål med glass. Sedan låg jag i sängen tills klockan 3 och kollade på Brothers & Sisters. Chill! Men som alltid kommer den tidpunkten då man måste stiga ur sängen. Gjorde detta och fräschade till mig och åkte hem till syrran för att fira hennes 31 års dag samt systerdotterns 12 års dag. Guuud, min lilla tjej har blitt så stor!
Efter lite glass och maränger, utspillt kaffe över hela mig och massa babblande så var det dags att åka hem o lägga sig i soffan igen. Men det var mysigt att gulla med min lilla Wictor. Han är redan 7 månader gammal och super go! Han bara skrattar heeela tiden! Going!
Grattis syrran! Grattis Prinsessan!

Nu har jag suttit och börjat planera inför min långa resa som skall göras nästa sommar. Kommer bli fantastiskt! Men det gäller verkligen att söka och planera mycket och jag har gjort det i timmar nu men knappt kommit någonstans! HAhaha. JAja, kul ändå att ha ett mål, något att spara pengar till. Den dan jag har en inkomst... =)

Måste sova nu, skall ju jobba (!!!) två timmar imon! hahaha.
Puss o kräm

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,,,härlig helg ser det ut som du haft ialla fall....skoj att det blir resa nästa år,,,vart bär det av?hur tränar du på fredag?
hör av dig så styr vi upp ngt. ciao cerboni