torsdag

Favorit i repris

Satt och läste igenom lite av mina gamla inlägg, skratta så jag dog nästan. Nedan är från juni någon gång tror jag.... notera den stora texten, hahahaha jag dööör.

...Träningen gick bra o efter, på vägen hem, stannade jag på Ica o köpte potatissallad, sallad, och en smarrig grillad kyckling. Okej, hur många dagar är det på detta året? Med kniven i högsta högg redo att dela kycklingen i två delar, en stor till mig, o en liten till marcos, hahahaha, så kommr han invandrade genom ytterdörren."Hej älskling, jag har en överaskning, är du sugen på lite grillad kyckling o patatissallad?!"WHAT?!?! Uuuursäkta. Men hallå. Du kunde inte köpt det en annan dag? Du måste köpa det samma dag som mig?? Jaja, I belive, great minds think alike ey? Sedan blir marcos grinig för att jag äter min middag framför våran undelat. Han kan ju bli ledsen. Okänsligt av mig. Fruktansvärt okänsligt. (((Piip piip piip)))

1 kommentar:

Anonym sa...

halloj!väntar på uppdatering kring lin lya...tell me!!Flytta till VF istället så kan vi umgås mer!//cerban