tisdag

Lördagen


Lördagen var helt underbar. Vi vann matchen med fyra - noll. Alltid gött att hålla nollan! =)
Efteråt blidde det party!
Hanny, Bobby, Haggan, Karlsson, Malin, Jonna o jag hemma hos Carro! Ruskigt trevligt, (speciellt eftersom dom slog Vallen med 4-2 också! =) )
Vi sjöng en massa singstar, schlager tyvärr, kan väll inte säga att jag sjung, men ylade kanske. Mitt lag vann. (???) Crazy!
Körde några lekar o bara chötade en massa. Det var riktigt kul. Har saknat dom små liven! =)

Det blev givetvis utgång. Eftersom det fanns 18-åringar ibland oss samt att vi mötte Karlsson och Kexet så gick vi helt oväntat till Keybar. Där var det baaara smått och jag kände mig nog rätt gammal. När resten av gänget ville dra hem stack jag o mötte upp Marcos. PArtade lite med honom innan vi satte oss i en taxi och åkte hem.

Hela söndagen spenderades med min stora godispåse från fredagen i knät samt med kassa tv program att halvglo på mellan sovstunderna. Härligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt grymt Frida....jag läste match recensionen och ...we talking good things!!Hoppas allt är bra med dig men jag kan inte tänka mig annat...antar inte vi hinner ses som vanligt före min resa till Florida men please följ den...du har min resedagboks adress..och jag kommer maila så snälla lämna lite comments to....ta hand om dig...tro du vi hinner ses före jul?? haha..jag vill gärna fira din födelsedag och waiting to be invite

Frida Carina Andersson sa...

hej gumms. ja hehe, det gick la bra d! =) jo klart vi kommer träffas innnan, haha, hoppas jag verkligen, jag har skrivit kommentar på din blogg nyss juh! Inbjudan kommer snart!! =) puss på dig vännen