onsdag

NERJA BILDER

Hej Hej!
Satt och kollade igenom mina sommarbilder från förra året! Ååå vad jag saknar mitt Nerja! =)
Att bo där var det bästa men också det mest omskakande jag gjort i mitt liv. Varje sommar har vi åkt tillbaka för att träffa la familia samt alla goa vänner. Detta året valde jag att inte åka.
Nu saknar jag det. Här kommer lite bilder från sommaren 2006!

Morbror Jonas och Jag - paarty!

Vi blev inknödda i vår bil av en massa getter!! =)

Jag med min lilla cocktail!
Här träffade jag på mina goa svenskar som jag lärde känna förstå året (01). Ritva och Tommy till vänster blev som mina föräldrar den där första sommaren! San Juan, enda dagen på året man får elda o tälta på stranden. Beach party natten lång!

Acorn Inn, våran "Local pub". (England match på tv, alla fick inte plats)

Inne på Acorn Inn. Sverige - England i VM. Fiender i 90 minuter.

Låg på playan till solen gått ner...

San Juan igen, Matthew fixade party tält med kyl och tv på stranden så vi kunde kolla VM med kalla öl! Det är respekt!

Jag fixade ansiktsmålningar till Sverige - England matchen! Gäller att det syns att man är svensk när man skall stå inne på Acorn Inn med hundratals engelsmän! =)

På väg till Acorn Inn för den stora matchen Sverige-England


Ja vilka underbara veckor. Jag älskar Nerja under VM. Alla samlas på Acorn Inn och festar loss och kollar fotboll tillsammans. Har sett de senaste två VM inne på Acorn. VM 2002 spelade Sverige en match runt 7.00 på morgonen. DÅ öppnade dom Acorn Inn (som vanligtvis öppnar 13.00) så att jag skulel få se den matchen! Underbaraste Paul! =)

Som tur är har vi spelat lika båda gångerna mot England så jag har sluppit blivit utskrattad av mina vänner därnere! Hahaha. Men vilken stämning det har varit på England - Sverige matcherna. Det går inte att beskriva.

Nej nu skall jag sluta dagdrömma om gamla goda tider och skriva ett CV till Mats istället! Back to reality! =)

Puss o kram


Inga kommentarer: