söndag

Borttappad engelsman, one night stands och örhängen.

Dom om min förvåning när jag ser att jag skrev här inatt. Haha. Piss o kram. Hahaha. Trevligt värre.
Gårdagen blev iallafall en succe. Klubbhuset var jättefint med färgglada ljus överallt, våra kaktusar uppriggade på alla väggar o runt baren... tequilan var också den omtyckt. Blev lite för många sådana shottar. Brorsan kom dit, likaså Jessy, Mickan o Sandra. Himla trevligt tyckte jag!

Vid två tyckte vi att det var dags att åka in till stan! Det blev trädgårn tills dom i princip slängde ut oss. Vi var sist kvar och ingen ville väll att kvällen skulle ta slut, fastän det nästan var ljust ute!!!

Ja, en riktigt lyckad kväll. För många....
B+L= strul...
J+N= delade säng...

B och L avslöjads med att jag hittade B´s örhänge inne på tjejtoan. Mycket märkligt tyckte jag då han är en dude. Uppsöker herren i fråga och de små duuvorna är avslöjade! HAhahaha.
Roligast var nog när vi åkte hem ändå. Jag, Micke, Marcos och Robin tog en taxi från stan. Släpper av Robin hemma och precis när vi är i taxin utanför vårat hur kommer Marcos på att han glömt sin polare James inne i stan. (James kom i fredags från England för att hälsa på Marcos). Jag skrattade så jag höll p å att kissa på mig. Schysst att glömma sin polare liksom. Men till våran förvårning satt han och sov (!!!) utanför våran trappuppgång. Han har ingen aning om hur han kom dit för han kan ju inte adressen och kan knappast vägen! Fasen va skoJ!

Dagen har bestått av att ligga på soffan o kolla VM-finalen. Jättesynd att inte Brasilien vann. Hade hoppats på det. Pizza och cocacola var på menyn och givetvis tv o soffa heeeela dagen.
Nu skall jag lägga mig så att jag är pigg imon!
Ha det göttans!

(((OVER AND OUT)))

Inga kommentarer: