torsdag

Planera planera

Jag vill verkligen öppna eget. Jag trivs med att jobba för mig själv, att ha allt under kontroll själv. Idag har jag gjort färdigt alla inbjudningar till våran lagfest. Det var delade meningar när vi lämnade ut dom. Vissa blev förtjusta och tyckte det var jättekul, andra muttrade "jasså, antar att det inte blir utgång då eller?". Men men, när dom väl är på festen kommer dom ha sååå skoj!

Under tiden vi jobbat med att planera för avslutningsfesten har jag fått lägga 3:e November på hyllan ett tag. Men nu har jag satt igång med det också och är snart färdig med det. Åååhh jag längtar! Kommer bli en hit. Och Mia, lugn, det kommer på posten! =)

Jaja, nu har jag kollat på två avsnitt av super grymma Heros. Love it! Skall nog be Rickard ladda ner allt så jag slipper vänta o se vad som händer. Kan vara en bra sysselsättning att kolla på hela serien på fredag, då blir det ju lugnt. Jo my dear ones, jag blev uttagen till matchen på lördag! Stattena - Jitex. En liten resa till Helsingborg väntar. Där för övrigt min "första kärlek" bor. Hahaha. Någon som känner en Dennis Frisch? hahahaha. Gothia-disco flört... ja det var minsann på den gamla oskyldiga tiden... minns att vi "hånglade" på dansgolvet och drack coca cola. Ååå så sött! Nej dags att gå in o lägga sig hos baby. Mmmm myyys!!!

Inga kommentarer: