fredag

Allt är som det borde

Idag är det ju fredag, eller ja, i en timma till iallafall!! =)
Fredagen har varit precis som den borde, jättelugn med god mat och lite godis. Hemma o glo på tv. Precis så en fredag skall vara. Iallafall när man är fotbollsspelare. Detta betyder ju givetvis att jag äntligen skall stå A-lags match igen. Nu är jag inte sjuk, jag har inte missat träningar på grund utav att andra är sjuka... nej nu har jag tränat och imon blir det så match!

Efter att ha kollat på en re run av ugly betty blev det att chôta i tele med Jessy. Himla trevligt. Så underhållande att det blev ett två timmar långt samtal. Ojsan.
Jessica är verkligen min äkta lilla hooooomie! =) Hon har alltid vart med, eller ja, i snart nio år iallafall. Det är inte illa. Hon är så äkta. Hon har inte heller haft en gyllene väg att promenera på, inga silverskedar nära våra munnar!! Inte på långt håll. Vi bara är, ni vet hur det är?! När man har en sådan där speciell polare som man bara kan gå hem till utan att igentligen vilja något speciellt, man lägger sig upp o ner på soffan, fötterna på väggen o huvudet nere vid golvet o bara chôtar. Sånt gör man med Jessica. Lite Fucking Åmål över det hela. Och det är så himla uppfriskande. Lite trött på allt tjo o tjim. Ni vet alla människor som skall vara något dom igentligen inte är. Man ser igenom deras falska fasader och tycker nästan synd om dom. Våga vara er själva! Det vågar vi (oftast). Jaaa gött att ha fina vänner!! Frida och Jessica mot världen!!!

Inga kommentarer: