fredag

Nytt är skoj

Tjenis!
Vad tycker ni om min nya design? Jag tycker den är glad. Och grön! hihi.

Igår hängde jag med Mickan! Himla trevligt! Var hemma runt halv ett tror jag! Tassade in o la mig o somna gott.
Jag och Mickan skvallrade massa, hehe, pratade shit och käka glass. Very Nice!
Vad är det med tjejerna i Idol då? Riktigt dåliga.. gillar bara två kanske. Killarna e ju mycket bättre. Jag skall nog ställa upp nästa år, då skall jag sjunga "I will always love you" och juryn kommer smälta!
Nu skall jag snart till Dubliners och kolla på Rugby. Eller ja, killarna skall kolla rugby och jag, Therese och Ida skall dricka öl o skvallra.
Golvet är fyllt av kaktusar (gjorda av kartong o målade gröna) som är till festen imorgon. Lovar att ni får bilder från det senare, deet blir ju en "MExico fest".
Jaja, ha en underbar fredag sötaste!

Inga kommentarer: