torsdag

Trevlig vecka


Vilken trevlig vecka det har varit ändå!

I Måndags efter träningen var Gurra och Tessan här. Vi jobbade lite på planeringen av avslutningsfesten. Mycket trevlig.

Tisdagen spenderade jag med min kära kusin Jasmine. Vi var på "Starta Eget Dag". Fick massa info om hur man går tillväga och vi har påbörjat planeringen för fullt! =)

Gårdagen var också mycket trevlig! Tessan kom hi vid två och vi fick färdigt några inbjudningar. Käkade lite pasa pesto o sedan stack vi till träningen. Jag o Mickan åkte hem till Gurra efter träningen för att kolla på Grey´s Anatomy! Wiee äntligen säsongsstart! Love it, love it, love it!! Efter lite mys i soffan med popcorn och dricka till detta underbara program var det dags för hemgång.
Gubben min låg redan och sov... fick smyga in o lägga mig.
Myspys.
Nu borde det ju vara mindre än 24 timmar kvar tills jag får veta om den där snubben vill ha lägenheten eller inte. Vad vill han liksom? Det är väll bara att säga ja eller nej med en gång! Eller måste han typ mäta sina befintliga möbler o se om dom passar?! Löjligt!
Nej nu är det snart dags för träning och laguttagning till helgernas matcher. Jag hoppas jag får spela mot Stattena. Puss...

Inga kommentarer: