onsdag

Kolla på lägenhet

Japp japp! Lägenheten på Eklandagatan kan fortfarande bli min.
Plus:
5 minuters gångavstånd till Korsvägen.
7 minuters gångavstånd till Liseberg...
Har balkong.
Behöver ej busskort utan kan cykla eller gå överallt.
Centralt, centralt, centralt!
Minus:
Det är en etta.
Sammanfattning:
Det är en etta som ligger där jag verkligen vill bo. Svårt val? nej inte i detta läget. Men jag kommer att åka och kolla på den först! Det måste jag, men hört att den skall vara riktigt mysig!
Ååå spännande!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad roligt med lägenhet. vad rä det för nån? Är det hon Samuels gamla? Tell me...

Anonym sa...

herre jisses jag hade tacka JA utan att tveka...shit grymt...vill du byta med mig? är det första hand?? shit tell me more...ur mia...ps vad gör du söndag kväll??

Frida Carina Andersson sa...

JA - yes det är samuels gamla! har inte du vart o kollat på den??

MIA - hehe.... på söndag skall jag upp till syrran o gulla med barnen! Men vet inte riktigt vilken tid det är!?

Anonym sa...

Fan vad grymt friday. Hopaps han tackar nej då. Jo, jag var där och tittade. tyckte den var fin men lite dyr för mig. Men men... Hopaps du får den. Sjukt bra läge.