torsdag

I´m Back + fjantig skada och Westlife

Oh Happy Days

Som ni vet har jag gått igenom en del det senaste. Bloggandet har stått stilla men - nu har jag börjat hitta mig själv igen och börjat njuta av livet.
Skolan går bra, det är riktigt skoj nu när man börjat lära känna sina klasskamrater. Har ingen lektion eller föreläsning imorgon så det blir till att plugga hela dagen och försöka komma ikapp sig på det jag inte orkade göra under den jobbigaste perioden. Skall okså besöka pappi på sjukan.

Dagens tråkiga är ändå min ultralöjliga skada jag drog på mig idag. Den ör så fjantig att jag knappt kan med att skriva det. Jag skulle kasta ut bollen, drar en låg och fastnar med fingret i gräset (!!!). Efter att jag legat o kvidit i ca 12 sekunder har jag en ispacke över handen samtidigt som jag skriker i smärtans dimma "omeh åååå va fjantigt, fjantigt fjantigt o onödigt".
Och det summerar väll igentligen hela händelsen.
Laguttagningen till lördag då?
Målvakterna tas ut imon. Jag hoppas jag lyckats övertyga återigen denna veckan och att fingret mår bra imon. *hoppas hoppas*.

Hittade förresten denna gamla pinsamma bilden, när jag intervjuade Westlife för GT. haha. Vad hade jag på mig då? Ghaaaa....


Well, well, godnatt på er. Ses imon! För nu e jag tillbaka på banan!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh shit. Fan vad coolt med Westlife då. haha. jag är typ avis! :)

Frida Carina Andersson sa...

hahaha.. ja det är ju liiite coolt när man tänker efter! =) hahaha

Anonym sa...

westlife westlife westlife westlife mmmmmm <3:) hoppas vi ses imorgon!

Frida Carina Andersson sa...

det gör vi jonna!! hihi