lördag

Mustiga glänsaade män... Yammi

(Bilden; macci, jessi o jag back in the days... 4 år sedan kanske)

Dubliners var himla trevligt. Massa mustiga rugbymän. Mumma. England spelade mot Toga (eller nått) och oj, dom grabbarna var minsann inte att leka med, stora som hus, massa stora glänsade muskler. MMmmm i like.

Himla trevligt var att min älskade Macroj och mitt hjärta Jessica kom förbi och vi satt o chötade om allt mellan himmel och jord. Macci har varit med Kabbalha eller vad det nu heter i Israel. Så jag fick se video därifrån på hans filmkamera. Med på resan var tex, jessica Granqvist, Han som spelar Dawson i Dawsons Creek, Aston Cutcher och Madonna. Inte illa resesällskap. Han hade massa intressanta historier, Trevlisch!

Nu är jag på väg till rugby klubbstugan och skall rigga upp alla kaktusar och allt annat mexicanskt! Så det blir rugby för hela slandten idag igen, very nice är att Jessi och Macci också kommer ikväll! Me happy!

Puss o kram ha en underbar dag!
Och Cerboni vännen, ha en underbar resa och ta det försiktigt! Älskar dig carbonara! =)

Inga kommentarer: