måndag

Avslutningsfest med Spartacus

I lördags var det avslutningsfest med Spartacus. En tre rättersmiddag och prisutdelning stod på schemat. Det var rätt trevligt men inte alls ett party så som en avslutningsfest borde vara. Efter prisutdelningen gick många, alla tjejer, och jag var ensam kvar med tio småfulla rugbytokar. Jag ville bara gå hem men var kvar tills Marcos ville gå. Så tog vi en taxi hem och kröp upp i sängen o glodde på tv. Haha. Rätt skönt ändå med en lugn lördag. Det var längesedan! =)

Här får ni tre bilder från i lördags. (by the way, var det någon som visste att Kapphal har snygga kläder? Jag har alltid trott att det var en "kärringaffär" men blev chockad när jag gick in där i lördags, inhandlade två snygga klänningar, varav en fick bäras på festen.)

Här är jag, go o glad


Jag fick sitta brevid den tokiga "kuratorn" Jonas


Shane och Marcos ser ut som två sjuåriga pojkar! haha söta!


Hoppas ni hade en trevlig lördag. Mam höll ju igen lite måste jag erkänna. Söndagen hade ju mycket i beredskap för våra blåvita hjärtan...
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: