torsdag

Jag är helt slut!!

Klockan 08.00 började jag plocka undan, damma, skura och skrubba. Slet som ett djur! Men shit vad fint det blev! Kvart i tolv var jag klar. Thank God att jag hade plockat undan så himla mycket innan. Våra två klädkammare är fulla av kartonger packade till maximum, verktygslådor, nyinköpta lister, madrasser, microvågsugn , kaffemaskin, tvättkorgar, ja precis allt man normalt sätt har framme!!

Fotografen gick precis, och innan han trallade iväg så fick jag se alla bilder på min kära lägenhet! Riktigt fina bilder alltså, allt skiner och glimmar!!! Hahaha. Lägenheten ser jäääääätte stor ut. Den är ju stor, men på bilderna ser den baouta stor ut! Kan nog locka lite folk till visning!

Och som ni vet så var jag ju o kollade in min nya lägenhetEklandagatan igår. Den är pytteliten! Haha. Jämfört med detta slottet iallafall!! Men annars så var den väldigt fin! Jag är super nöjd. Tror den kommer passa perfekt till en person. Nu behöver jag bara en snygg skänk till den nya lägenheten som jag skall ha i vardagsrummet. Vill ha två coola fåtöljer ochså. Skall också fixa nytt vardagsrumsbord. Något billigt på Ikea troligtvis.
Köket var rätt litet så jag måste sälja mitt köksbord (rymmer 3 stolar per sida). Skall lägga ut det på blocket. Så får jag köpa mig något litet snyggt. Vill absolut inte ha barbord, det är så ut tjatat känns det som. Yeye. Vi får se hur det blir.

Skönt är iallafall att jag kommer flytta in nästa måndag. Alltså den 22:e. Då hinner jag få ordning tills den 3:e så det känns skönt!!
Naj nu skall jag äta frukost (!!!) har inte hunnit det än och jag sväääälter!!
Ha en bra dag mina babes!

PS bilderna på min lägenhet får ni se när mäklaren har fått som, förhoppningsvis får han dom imorgon sa fotografen! DS

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: