torsdag

Promotion tour

Victoria Beckham är i Japan och promotar den kommande turnen. Som ni vet åker jag ju till London den 17:e för att den 18:e gå på konserten! Hahaha. Tyck vad ni vill, men jag tycker det är sjukt häftigt! =)

Visning igår av lägenheten, gick la inte allt för bra om man skall lyssna på in mäklare. Imorgon kommer det en till person som skall kolla på lägenheten. Jag hoppas verkligen att folk börjar lägga bud nu så att vi får sålt den.

Idag skall jag jobba. Börjar kl 15.00 och slutar 23.00. Kul kul.
Tills jag måste gå kommer jag att slappa. =) Spela lite FIFA kanske? Älskar att spela fifa. På "manager-läget". Just nu håller jag på att försöka ta upp Milwall i Premier League. Vi får se hur det går. Hahaha. Ja är ett playstation-offer.

Var det någon som såg Grey´s igår? Jag var inte glad. Det var inget mysigt avsnitt. *suck*
Har försökt få tag på Ronja, så gumms, om du läser, hör av dig!

Och så tänkte jag ju säga, Välkommen hem Maria. Vi ses snart!

((over and Out)))

Inga kommentarer: