torsdag

Sorgsen

Hej hallå.

Jag känner mig lite sorgsen idag. Jag vet inte varför. Men allt känns tråkigt. Hmmm, kommer säkert kännas bättre så fort jag kommer till jobbet, men just nu känns det inte roligt att gå till jobbet. Tänk om jag glömt bort allt? Fånigt jag vet. Men tänk.
Vet ju att så fort jag kommer dit o kommer igång så kommer det inte vara några problem och jag kommer tycka det är skoj, men nu såhär när man sitter här hemma så längtar jag faktiskt tillbaka till CoffeeDream. Det var verkligen det bästa jobbet jag någonsin haft.

Jag tänker mycket just nu. Har jag valt rätt. Fotbollen framför Marcos. Snart åker han o jag blir själv kvar. Nej men usch vad sorgsen jag känner mig nu då. Är säker på att jag mår bättre snart! =) Älskar ju att jobba så när jag väl är där kommer jag som sagt att bli lite gladare.

Vill bara ha sålt lägenheten nu. Vill att det skall bli december så att jag kan åka till England o bara njuta av livet med min älskling.

Puss

Inga kommentarer: