tisdag

Glad...

...minst sagt!
Mäklaren har varit här nu och jag är nöjd.
Ungefär 100 000 kronor nöjdare än vad jag trodde jag skulle vara. Och det är bara utgångspriset. Men men, den skall ju säljas ochså. Givetvis hoppas jag på en budgivning. =)
En annan lägenhet är i området med samma storlek osv gick för ytterligare 70 000 över det vi sätter som utgångspris. Så det är bara att hoppas på det bästa.

I vilket fall som helst går jag i vinst, jag får pengar jag annars inte skulle haft så jag klagar ju inte direkt.
Jag och Marcos skall när fotbollen är över åka på en restresa i en vecka. Det skall vi splasha ut på! Hahaha. Annars kommer pengarna gå till:

  • KÖRKORT!!!
  • En digitalkamera
  • En sunkig bil (när körkortet är taget...)

Sedan läggs resterande pengar på sparkontot. Känns gott. Det har ju aldrig direkt varit så fett.

Jag är lycklig. Hahahaha...

Inga kommentarer: