måndag

Silver och bästa spelaren!

I lördags vann vi matchen med 4-2. Vilket resulterade i en silvermedalj!!! Inte helt illa!! Väldans roligt var också att våran kära lagkapten "Norpis" blev vald till Söderettans bästa spelare!!! Det är stort! Tänk att man under sitt första år i division ett fått spela med en sådan back! Grymt!!

Festen på kvällen blev minst sagt lyckad!! Gårdagen spenderades illamående på soffan, men det var det värt! Eftersom jag inte lyckades ta mig till lokalen för att hjälpa till o städa ligger min kamera nu hos en flitig Gurra. Skall försöka hämta den imorgon så bilderna från kvällen får ni då!

Nu kommer min älskling snart hem! Wieeee. Saknat honom! Han har varit i England över helgen eftersom England tog sig till final i Rugby VM. Det skulle givetvis ses tillsammans med rugby tokiga engelska vänner och inte på ett fattigt Dubliners! haha. Tyvärr kom dom tvåa men pojken min hade skoj ändå. Ååå längtar efter honom. Har vart tomt här i lägenheten utan honom, men det är väl på tiden att jag börjar vänja mig?!

Våran flytt till Eklanda kommer dröja några dagar. Lite grejer som måste ordnas först!
Men snart så.

Jobbet går himla bra. Idag har jag svarat i telefon! haha. wiee.
Imorgon har jag min sista utbildning o sedan blir det till att ta ett riktigt pass på fredag. Hjälp! Haha. Nej då, det skall nog gå bra...

Nej nu måste jag ta ut mina bakade potatisar.. .är så hungrig att jag dör. Fick inte i mig någonting igår! Det gick inte. Förklaringen är champagne och 4 brickor shots från Sugar Daddy. Ghaaa...
Berättar mer när jag visar korten från festen...

Puss o kram loved ones!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: