fredag

Fullspäckad dag

Idag kommer bli en bra dag, trots vädret. Men efter alla år i Götet har man lärt sig att "Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder".

Dagen skall börjas med att fylla på min mp3 spelare. Är verkligen trött på all musik jag har nu, någon som kan ge mig tips på något nytt?
Sedan blir det en power walk i ungefär 45 minuter, mer hinner jag inte.

Vid 11 skall jag möta pappsi och vi skall iväg till Ikea, han skall köpa nått till sin lägenhet och jag skall kolla efter lite grejer till 3 November. =) Efter det blir det lunch tillsammans och sedan skiljs vi åt.
Då skall ajg kanske träffa Jessy i stan och ta en kaffe och sedan blir det hem o äta middag och åka till fotbollen. Förhoppningsvis blir det en drink ikväll med Jenny och Sofia - mina angels. Sofia är på besök från Stockholm så jag hoppas verkligen att det blir av så man får se henne. Notera att jag skrev en drink, för jag är fattig som få.

Nej, nu blir det att ladda mp3, men snälla, tipsa mig om go musik?!!!

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Matilda sa...

Kolla min blogg, i inlägget "En sång om förlåtelse", där har jag listat mina favvolåtar just nu!:)
http://baramatilda.blogg.se