fredag

Fredagen

Hela dagarna går åt till att drömma om hur min nya lägenhet ser ut.
Vilka möbler jag skall köpa och vilka färger jag skall inreda i.
På Ikea fanns mycket jag gärna hade plockat med mig hem men jag nöjde mig med en ljusstake och en champagne hållare... ni vet en sådan som håller champagnen kall.... ja jag vet. Varför?! Jo men den va ju fräck. Kan nog hålla min öl kall också skall ni se!

Det blev ingen kaffe med Jessy. Sitter istället här och saknar Crazypills blogg. Som jag skrattade varje dag åt hennes fiffiga inlägg. Finns ingen som hon. MEn nu är hon puts väck och ingen har sett till henne på år o dar.

Ett utdrag ur Crazypills blogg:
På Willys
Idag på Willys sa jag något mycket märkligt.
Kassörskan (till mig): Det blir 36 kronor tillbaka, varsågoda.
Jag: Tack så hjärtligt.
What?
Hallå är jag född på 1800-talet eller?

Hahaha jag kan kissa på mig av skratt....

Snart sen träning. Lite segt såhär på en fredagskväll. Men what the fu*k.
Ha de göttans nu skall jag pimpla kaffe!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: