fredag

Glad igen

Här sitter jag och Castor och läser lite. Mmmmm va mysigt. Och nej, jag vill inte ha barn just nu bara för det. Skojade med Flavia igår och sa att jag kanske skulle kunna vara gravid, man vet ju aldrig. Då svarade hon "jaaa jag håller tummarna för det". Men!?! Va?? Nej Flavia, det skulle inte vara en bra grej! knäppo. Jo det tyckte hon att det skulle vara, "Tänk om ungen blir lika glad som dig, då kan ni bara sitta hemma hela dagarna o titta på varandra o skratta!!"

Sötaste sötaste Flavia.

När jag väl kom till jobbet så var det precis som jag förutspådde, jag blev glad och pigg! Jobbade till elva och hade absolut inga problem med att lägga in avtalskörningar och liknande. Finnemang!
Idag jobbar jag till 02.00. Kommer det säkert ringa in massa fullisar. Jobbiga fullisar som inte vet vart dom är eller vart dom skall.

Snart kommer det en kärring o kollar på min lägenhet.
So, I got to go!!!!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: