onsdag

Sjuk jäkel

Det är väl ingen som har missat Livs blogg - där hon berättar om sin cancer och att hon snart skall dö. När jag läste inläggen så rann tårarna nerför mitt ansikte. Hon skrev hur hon idag kl 20.00 kommer somna in. Jag vet att vi inte har dödshjälp i Sverige, men när man lipar så tänker man inte logiskt. Allt var bara så hemskt.

När jag sedan läser kommentarerna så är det många, mångaaaa som tvivlar på om sidan är sann. Kommer Liv verkligen somna in idag?
Vi har inte dödshjälp i Sverige. Kan hon bo utomlands?
Bloggar man sin sista dag i livet?
Det fanns många tvivel och jag gick och la mig med känslan av att detta inte kunde stämma. Att det är någon sjuk jävel som hittar på allting.

Och så verkar det vara.
Sidan är avstängd. Den går inte längre att nå.
Jag blir äcklad. Så många tusen människor som hade lämnat vackra kommentarer och gråtit när dom läst inläggen. Vilken sjuk människa gör så? Hittar på at tman harbröstcancer och skall dö?
Eller är det bara vi läsare som måste bli lite mer kritiska?

-----

Nu skall jag iväg o kolla på min framtida lägenhet! Yippi yay yay!! Äntligen!
Puss o kram babes.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: