tisdag

Kändisar & Änglar


Hej hallå!
Vilka två underbara dagar det har varit!! Gårdagen spenderas med Jessica på stan. Vi letade klänning till hennes outfit på lördag. Sedan gick vi upp till Jameson (gubbstället) och tog oss en öl innan vi ställde oss och hoppade upp och ner på Götaplatsen och sjung "the name of the game, football" och en himla massa IFK-låtar. Stämningen var återigen på topp och när killarna kom i bussen lyckades jag få ett grymmekort på Håkan Mild och allas vår Bengt Andersson! Lycka! =) Bengan är fasen min förebild, 41 år och vaktar målet som ingen annan.
Vi firade med våra göteborgsänglar och ca 30000 till. Det var lycka och jag stod och rös in till skellettbenen!! Fotboll kan vara underbart. Ett SM-guld är underbart!!!
Vi drog oss efteråt ner till The Rose and Crown. Macci kom och mötte upp oss och vi drack en öl och var med i quiznight. Mycket trevligt. Sedan blev det hemgång och sova.
Idag skall jag till den exklusiva butiken och kolla in min outfit för lördag.
Kan meddela att vi vet än så länge att följande kändisar kommer på festen;
Det känns som om jag kommer att ha en riktigt trevlig kväll!
Nu skall jag pimpla mitt kaffe och läsa ELLE.
Och förresten, är det någon som vet grymme affärer i London som jag måste kolla in när jag är där??
Puss puss / frida

Inga kommentarer: