lördag

Lördag

Igår gjorde vi den sista träningen för säsongen. Känns konstigt. Idag har vi våran sista match. Känns konstigt. Men det är skönt också. Kroppen känns rätt sliten. Skall bli underbart att få vila den ett tag.

Jag skall stå idag. Det känns bra. Jag har enligt mitt eget tycke blivit bänkad eller inte fått chansen gånger då jag tyckt att jag borde fått stå. Men det är klart, man vill ju alltid stå och blir därför besviken när man inte får. Jag känner att mina tränare har gjort ett bra val och jag kommer göra allt för att försvara våra färger idag!

Efter matchen blir det avslutningsfest. Rollspel. Jag var inte nöjd med min outfit tills jag hittade ett plagg nu imorse som fulländade hela outfiten! Wow va grymt det kommer bli.
Igår kväll var jag Tessan och Gurra i lokalen och fixade iordning. Imorgon får ni bilder och update om hur det gick.

Så tills deess, ha det gött och njut av livet!

(((Over and out)))

2 kommentarer:

Anna sa...

Haha.., cool blogg!! =)
Snubblade in hos dig när jag såg din komentar till Natacha.. :o)

ha en fin dag!!

Kram// Anna

Anonym sa...

Im leaving on a jet plane....don´t know when I´ll be back again...haha