torsdag

Här vill jag bo



Heden, Haga eller Vasa.
Konstigt. Här sitter jag och planerar att skriva om hur jag suttit på Blocket och skrivit tusentals mejl till folk som vill hyra ut i andra hand. Jag är en sådan duktig hyresgäst och bla bla bla.
Drömmer mig iväg till mysiga Haga, eller caferika Vasa och Heden med närhet till Allt.

Så ringer Mats. Bästa bästa Mats ringer! Jag har en 2 rummare på 46 kvm på Eklandagatan om jag vill ha den. OM JAG VILL! Ringde tjejen i fråga och på Tisdag skall jag dit och kolla på den.
Ååå lycka! Vilken tur att den andra lägenheten sket sig! Ettan på Eklanda. För nu får jag ett sovrum med! =)

Igår började jag packa ner lite grejer i lådor. Blev helt sentimental och började lipa. Fick ringa Marcos så att han lugnade ner mig. Det är liksom vårat liv jag packar ner, o sedan kommer ahn åka iväg ett tag och jag blir ensam kvar. Ensam i någon liten sket lägenhet någonstans. Ja det var jobbigt.

Men nu känns livet lätt. Lekande lätt. Jag kommer bo i en fräsch (förhoppningsvis) tvåa på Eklanda gatan. YEAH MAN!
Jag skall nog klara mig ett tag utan Marcos. Hahaha. Va elakt. Nej man han blir ju inte borta så länge och jag har ju ändå alltid undrat hur det skulle vart att bo helt själv.

Som jag sagt förrut så har jag ju bott hemifrån i 7 år men aldrig bott helt själv. Nu äntligen får jag upptäcka hur det är.
Jag mår prima skinka yamyam...

Ha en underbar dag för det skall jag ha!
Kram frida
(((Over and out)))





Inga kommentarer: