onsdag

Blåst?

Lindsay Lohan ger igen på fotogragerna. Haha. Så skulle jag också ha gjort om jag var superstjärna! =) Och om jag hade en digitalkamera.... hahaha.

Anyways, träffade nyss på Patrik (som sitter i styrelsen i våran bostadsförening). Berättade att våran hiss var paj och att han måste fixa den för vi flyttar på måndag. Berättade att vi höll på att sälja. Han frågade vad utgångspriset var och blev minst sagt chockad. En i min uppgång har en fyra, lika stor som våran som sålde för 75000 lver vårat utgågnspris. En tvåa på föreningen brevid gick för 25000 över vårat utgångspris. Hmm. Känns som min mäklare lagt ut våran liiiite för lågt. Jaja, jag behöver ju inte sälja den om jag inte är nöjd med priset. Och sedan vet man ju ite, det kan ju bli budgivning.

Jaja, I-lands problem.

Nu skall jag fortsätta packa här, =).
Känns som om man aldrig blir färdig. Ghaaa.

Puss o kram vänner

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, oroa dig inte ni får nog bra för lägenheten.Vad är det för jobb? tell me more...ha det nu toppen och packa på...ps snälla kan jag få mina foton så du inte packar ner dom allt för långt om du har möjlighet kan du dumpa dom på vårt kontor i NK huset....please...du kan bara säga till dom i receptionen att det ska till maria på au pair...please du har säkert vägarna förbi NK det är ju inte så långt

Anonym sa...

ps här kommer lite kändis skvaller från USA...Britney spears krockade med en annans bil idag så hon fick åka till polisen...eller krockade hon körde rätt in i en bil på en parkering...så nu blir det domstol igen. Det är helt sjukt alla amerikaner skämtar om Lindsay,Paris,Britney och Nicole...dom kallar dom dom dumma som ska vara på zoo typ.