lördag

Lördag

Lördagen skall bli bra, trots ångesten av att inte få spela match imon. Men det betyder att jag kan ha roligare ikväll. Man får se det från den ljusa sidan!

Vi börjar dagen med en power walk, har ju hittat en sådan bra rutt, skall bara ha ett par andra skor idag, som inte klämmer ihop mina tår till små sparrisar.
Vid ett blir det till att stå på Torpa vallen och kolla när mitt gamla lag spelar sin sista match. Skall bli mycket trevligt att träffa mina små älsklingar!! Miss them.
En match senare och en liten promenad bort så kommer jag fika hemma hos mina mormorar. Very nice. Funderar på att ta med mig Benny dit för att göra mormor glad! Haha. IStället för en blomma liksom... =)

Och kvällen då, den kommer spenderas hemma hos Jessy i Kullavik med några andra tjejkompisar, ost, kex och vin. I Know what you are thinking. Oroa er inte, jag skall dricka öl! Man lär sig av sina misstag. =)
Ja, lördagen kommer bli bra! Trevligt trevligt.

Vad skall ni göra för trevligt idag då?
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: