söndag

Vem fan är Olle?

Jag, Haggan o Karlsson igår på Hard Rock
Osten och kexen smakade utsökt hemma hos Jessica igår. Passade fint ihop med smaken av min öl. Vi satt och chötade länge, spelad lite ölspel med egna regler och sedan åkte jag och Betty in till stan. I en röd volvo med kuddar i baksätet och röda lysande tärningar i backspegeln. =)

Vi gick till Hard Rock och träffade Benny och alla brudarna. Riktigt riktigt trevligt. Jag hade jätte skoj och kiknade av skratt flera gånger. Vi var kvar tills stängning och Benny, Mill, Elin och jag tog en taxi hem. (Sprang ochså iväg med jämna mellanrum och träffade Mickan My Darling) En fråga ifrån kvällen kvarstår, Vem fan är Olle?

Idag mådde jag inte allt för dåligt. Satt i soffan och kollade tv med min favorit nallebjörn i hela världen, Janne. Vi skall bli nykterister. (Men jag har två undantag där, den 20:e och den 3:e). Benny kom och hämtade mig och vi åkte till Frejaplan och kollade på matchen. Vi vann och det var riktigt gött att Krickan fick göra mål!!! You go girl. 16 år, kommer in sista minuterna och sätter det snyggaste målet på hela året! Respect! Skrattade så jag fick ont i magen där jag stod och glodde på matchen tillsammans med Rinky, Focka-fan och Skog. Jisses, ni skulle sett linjedomarens pose precis framför oss, jag tror Rinky kallade den för "Tranan". Jag dog av skratt.

Benny körde mig hem och jag har legat hemma och glot tv. Marcos är med några killkompisar och han har lovat att köpa med sig en liten chokladbit till mig. Att han inte kan komma hem snart då, jag är bakis, jag behöver choklad och cocacola.

Nu är det dags att kolla på film med min underbara bror som äntligen kommit hem från sitt jobba-iväg-komma-hem-jätte-sällan-jobb.

Trevig kväll dear ones.
(((Over and Out)))

2 kommentarer:

Anonym sa...

klart alla vet vem olle är

Anonym sa...

olle? inte ola?