måndag

Dagen idag

Nu är det mindre än 22 timmar kvar tills jag får se min blivande lägenhet. Yiiiiiiiii!
Måste ta med mig en tumstock. Så man kan mäta och ha sig! Kul att Betty skall hänga med.
Jag packar här för fulla muggar. Har packat ner massa ramar o grejer, ljus, porslin man aldrig använder, alla vin glas m.m 4 stora kartonger har jag fyllt. Men det syns inte i min lägenhet. Mycket märkligt. Hur mycket grejer har man igentligen?

Skall nu ner till min stora källarskrubb och rensa. Usch. Inte skojigt, det är en ända röra och ajg vet inte vad jag skall göra med all skit! Det står ju liksom där nere av en anledning, man vill ju itne ha det framme, eller så är det sentimentala grejer som man vägrar skiljas från men ändå aldrig vill se. Så nu skall jag ta till hårdhandskarna och slänga skiten!

Risken är att jag kommer fastna med att läsa gamla uppsatser från skoltiden, för att inte tala om gamla dagböcker! Dom är alltid roligast! Sånt kommer packas ner i en låda och ställas hos min kära mor. Det känns som hon har den förpliktelsen, att ta hand om sånt åt mig i en obestämd tid. =)

Ha en bra dag vänner!

(((Over and Out)))

3 kommentarer:

Anonym sa...

har sia lämnat oss?

Anonym sa...

Vad gött och höra att du är villig att hjälpa. Tack så jättemkt!! :)
Men va? Jag har missat att ni fått lägenhet? VART? STORLEK? Tell me!!!!

Frida Carina Andersson sa...

ja bobby, Sia står nu o väntar på "bussen" till tippen. Tror att det fortfarande dinns en chans att rädda henne/honom.