onsdag

When I come to the club, step aside!!

Fergie är sjukt häftig! Diggar henne stenhårt. Undrar om hon kommer till "Hollywood Party 2007"? Jag håller på att skrubba hela lägenheten, igen. Visning idag. Nu skall det inte bara se fint ut på ytan, som på korten, utan nu skall det verkligen glänsa överallt. Folk kommer gå här och inspektera mitt hem liksom. Känns la sådär. Men jaja, dom får döma o inspektera så mycket dom vill bara dom köper! =)
Jag kommer inte att vara här under visningen, känns inte så bra att sitta här i mitt hem när folk jag aldrig träffat skall gå runt här och kika. Lämnar därför allt förtroende till min mäklare.

Om ca 2 timmar kommer jag åka in o möta Mickan, massa roligt! Vet inte vad vi skall göra, är ju så fattig så. *stackars liten*. Fått sålt mitt underbara köksbord och mina storarums möbler nu iallafall. Hoppas jag. En tjej som kommer på lördag o skall hämta det. Bara hon inte bangar när hon ser det, men det är ju jäääättefint så hon borde vilja ha det, hahaha.

Nej, nu skall jag fortsätta skrubba lister. yippi änna.

(((Over and out)))

Inga kommentarer: