tisdag

4 armar 4 ben

Läkarna började idag operera denna lilla tvååriga tjejen med fyra armar och fyra ben. Hon hade en tvilling när hon låg i magen, ni vet så att dom sitter fast i varandra Men det andra fostret dog i magen. Konstigt nog utvecklades hennes ben och armar. Ett team med 30 läkare skall utföra operationen, som dom tror kommer att gå bra. Usch, lite skrämmande är det ju faktiskt. En cirkus försökte köpa henne. Men vem fasen hade velat gå på cirkus och se henne? Fattar inte hur folk gillar Freak Shows. Jaja, hoppas operationen går bra iallafall. (bilden är från The Sun).


Jag är lite smått sne. Jag vill vara frisk. Jag vill gå till gymet. Pumpa muskler o bränna fett o sola o bara njutaaaaaaaa! Men nej, jag ligger här som en jäkla soffpotatis.

Oj, nu får jag sluta tycka synd om mig själv... jobbet ringde förrut, o jag sa att "Jaaaa absolut jag kan jobba imon", skiter i att jag inte mår bra, man mår ju inte bättre bara för att man sitter här.
yeye
ta hand om er.
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: