tisdag

lungorna på uppgång

*aaaachooo*
Jag är ingen happy bunny idag. Vaknade upp i morse av en hostattack. Hostade så det kändes som ryggen höll på att gå av. Aoche vad ont det gjorde. Näsan rinner o jag känner mig helt blä. Vaffö hände detta nu då? Jag hade INTE planerat att bli sjuk juh!
Jag skall ringa o klaga hos kungen, så här får det inte gå till.

Jag skall ner och handla Kiwi. För enligt en viss tränare skall man äta en "jäääävla massa kiwi" när man är sjuk. Tillåt mig att fnysa. Tror inte det hjälper i detta läge.

Igår önskade jag nästan att jag hade en "dagen outfit" här i bloggen. Haha. Det hade varit första gången minsann. Men så nöjd var jag med mina kläder. =) Dom var inte det varmaste... och antagligen därför jag mår som jag gör idag.... men men, vill man vara fin får man lida pin.

(((Over and aaaachooo Out)))

2 kommentarer:

Anonym sa...

prosit...jag är oxå förkyld....satan har du itne bilder på dagens outfit?

Anonym sa...

prosit...jag är oxå förkyld....satan har du itne bilder på dagens outfit?