torsdag

Kvällen

Tja! Vi bidde lite hungriga i magen efter allt fixande med håret så vi gick ner till pizzerian för att käka en smarrig kebabpizza! =)




Efter det gick vi in till Evvys hårfrissa och fönade mitt hår och pratade med girlsen. (Evvy och Toni jobbade ihop på Tony and Guy men hon har nu öppnat eget företag på min gata.)
Sedan var det dags att med torrt hår bege sig ut på jakt efter en filmaffär. Och vi lyckades hitta ett filmtajm fylld av nya filmer och en maaaassa godis! Annat än den lilla turkaffären brevid vår gamla lägenhet i Partille. Tror deras nyaste film var Titanic....

Vi valde två filmer. The Queen och Pirates of the carrabien 3. Vi har nu kollat på The Queen. Hade inga som helst förväntningar och visste inte alls vad den skulle handla om. Men jag gillade den verkligen! Grät en del men jag fick någon större sorts respekt för drottningen. Jag har ju alltid varit för kungarhuset så det kanske inte är så konstigt att jag diggar the great queen.

Nu skall vi snart kolla på pirates, väntar bara på att marcos skall komma hem från träningen... kom nurå snygging!!! Jag vill ju kolla på johnny depp..... =P
(((Over and Out)))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hola....ring om du vill ses eller doppa dig o toni i bubbel...jag slutar runt 4 idag = )...tacka farbror ,,,han kommer laga åt mig idag igen

Anonym sa...

Hej Frida :D Idag såldes Tyko :'( Så himla ledsen. Jag gråter hela tiden och är inte äns intresserad av mat eller dryck längre. Jaja. Ses på söndag :D

MVH Caarroo Baarroo

P.S Älskar dig Frriiddaa D.S