måndag

Jag ryser!

Det leendet. Den charmen. All talang han besitter. Och den, den där mystiken. Kan man annat än att älska honom? Det är näst intill omöjligt.
Helt rätt tog han hem både priset för årets anfallare samt guldbollen.

ZLATAN
Okej, jag vet att jag bara prickade in två av tre. Men måste ändå erkänna att jag tycker att Marta förtjänade varje sekund av uppmärksamhet hon fick. Varje gång fick jag tårar i ögonen. Den känslan måste vara ovärderlig. Att få ta emot pris för sitt hårda jobb, allt slit, all svett.
Jag fullkomligt älskar Fotbollsgalan!

(((Over and out)))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Hoppas allt är bra...jag börjar bli orloig du har inte uppdaterad ngt på länge...ta hand om dig gumman....

Anonym sa...

jodå, det kändes grymt bra! får se hur det blir i fortsättningen. men jag skall träna veckan ut iallafall!