torsdag

Nytt jobb

Hej hallå!
Gårdagen var fantastisk! Jag, Mickan, Jessica, Marcos och Brorsan tog en bit mat och några öl på Rose and Crown. Som alltid, trevligt!!
Mickan hade köpt jättefina blommor och av Marcos fick jag ett Lacoste-touch of pink paket. Med parfym, lotion och duschcreme. MMMMmmmm gott jag luktar nu! =) Min favvo doft.
Dagen var perfekt!

Idag när jag kom till jobbet ahde jag helt plötsligt en ny arbetsuppgift!
Jag sitter i receptionen! Haha. Riktigt skoj, snacka om att jag inte alsl vet vad jag skall göra men jag skriver ner allt på papper o lägger det i en hög så får Susanna fixa det när hon kommer tillbaka! SOFT! =)

Nej, nu skall jag pinka innan rasten är över! haha.
Ha en bra dag,
OCH TACK ALLA som gratulerade mig via, telefon, sms, mms, facebook, email o allt annat! Det värmer verkligen! PUSS

frida, 24 jordsnurr (hahahahahahahaha)

2 kommentarer:

Anonym sa...

är det ngt speciellt du önskar dig? var ärlig annars kör jag på vad jag tror du gillar

Anonym sa...

glömde fråga...kommer ni gå ut senare på kvällen eller?