onsdag

Underbara Onsdag

Det är verkligen vackert väder! =) Och något jag glömde skriva om förrut var ju ändå att den första snön föll i Göteborg igår! Fantastiskt! Synd att det inte la sig! Eller nej, det är bra förresten, eftersom jag cyklar till och från jobbet. Oooo jag längtar till sommaren, då kan jag ta rollerbladsen till jobbet!

Nu har jag gått igenom en flyttlåda, som stod mitt i hallen. Tyckte liksom inte att den passade sig där. Fylld av papper och en massa annat krimskrams som jag gick igenom och slängde. Så mycket skit man samlar på sig!! Skall dammsuga och tvätta golven, sen blir det att göra iordning sig för en promenad med min älskade Betty och hennes lilla.

Vad gör ni en vacker dag som denna?

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman..jag komem rvara på mässan vid scandinavium både tors,fred och lördag,,,kan vi inte ses,,,tänkte gå och bada bubbel runt 4 på fredag på valhalla,,,vill du följa med mig bara slappa och njut sedan ta en bastu och sedan hem till sin egna lilla lya och kolla idol??