onsdag

Tisdagen

Igår var en bra dag. Jag jobbade heldag och sedan kom min mammi o hämtade mig på jobbet så åkte vi till mormorarna. Mormor blev väldans förtjust i mitt hemma gjorda gratulationskort. =)
Kalaset var jätte roligt och även jag fick en present. Försenad utav mammi. En silverkedja med en fotbollsko i silver med swaravski diamanter (eller vad det nu heter) på. Jättefint verkligen!!

Pratade med mäklaren. Den ena tjejen har lagt ett bud på vår lägenhet. Men vill inte flytta in förrens första februari. grrr. så om den andra killen som var intresserad vill flytta in innan så får han den. aja, bra att dom vill ha den iallafall. Skall ringa mäklaren nu och höra vad som händer och fötter.

När jag kom hem hade jag så ont i magen att jag bara låg på soffan och gnydde i princip. Så det blev till att gå och lägga sig direkt efter desperate houswifes.

Vakna idag, på en underbart solig (ledig), onsdag med ännu värre hosta men nu också rinnande näsa. Yippi kayey mother fuc*ers.

Ha en underbar dag på er

(((Over and out)))

Inga kommentarer: